המעבדה של פרי

תיקון גיטרות ואלקטרוניקה

מעבדת גיטרות

מעבדת הגיטרות שלנו פועלת מזה 20 שנים, בהן צברנו נסיון עצום בתיקון מגוון רחב של גיטרות וכלי מיתר.

המעבדה שלנו מתמחה בתיקון מערכות אלטרוניקה של גיטרות וכלי מיתר נוספים וכמו כן עבודה מול קהל מקצועי

מעבדת אלקטרוניקה

מעבדת האלקטרונקה שלנו מעניקה "שירות מהיר" להפקות אשר נמצאות במהלך הפקה וזקוקות למענה מהיר מעכשיו לעכשיו על מנת לא להפסיק את העבודה – דבר שגורם לנזק רב להפקה והפסד גדול של זמן.

למעבדה שלנו למדו הלקוחות להביא "פרוייקטים מיוחדים" אשר לא מתקבלים ברוב המעבדות האחרות בארץ, זאת מאחר ואנחנו תמיד נשקיע את הזמן

ציוד וכלים בהזמנה אישית

במהלך השנים פנו אלינו לא פעם לקוחות בבקשות לבנות להם את "החלום" שלהם/ן או את המכשיר הזה שאי אפשר למצוא בשום מקום או את הציוד הזה שעושה בדיוק את מה שצריך.

לכן אנחנו מזמינים אתכם/ן לספר לנו על הגיטרה הזו שתמיד רציתם/ן ולא נמצאה או את אותו מכשיר מיוחד שדימינתם/ן וממש ממש מתחשק שיהיה אותו באולפן. ואנחנו נחשוב יחד אתכם/ן איך להגשים את החלום הזה

סיפורים ותיקונים

בשונה מתיקון מגברים, ציוד אולפן, מוניטורים ובכלל ציוד אלקטרוני – תיקון כלי נגינה ובפרט כלי מיתר דורש לפני הכל רגישות גבוהה להבדלים שבין המשתמשים בכלים. לא כל טיפול מתאים לכל נגן/ת . לכל כלי סיפור משלו ולכל משתמש/ת צרכים משלה/ו, זיהוי ההבדלים האלו הוא זה שהופך את הטיפול למוצלח.

במעבדה שלנו אנו נפגשים עם אמנים מהשורה הראשונה וגם כאלו שרק אתמול התחילו את המסע המוסיקלי שלהם/ן – המגוון הזה משאיר אותנו סקרנים ומרוגשים מכל אחד ואחת שמבקרים/ות במעבדה, בכל מפגש חבוי סיכוי לסיפור מעניין.

גיטרת הלוויתן

למי שלא מכיר את עופר מזרחי וגיטרת הלוויתן – מומלץ מאוד להקשיב למה שהבחור המוכשר הזה יודע לעשות עם כלי הנגינה היחיד והמיוחד שהוא בעצמו עיצב וכנראה רק הוא יודע להשתמש בו כראוי.
אני נכנסתי לתמונה כשעופר ואני החלפנו שיחה נעימה על סאונד ואלקטרוניקה בפינת הקפה ליד הסדנא שלי…
בלי להרגיש כמעט, מצאתי את עצמי מעצב ומתכנן לעופר קופסה יחידה במינה שמתאימה אך ורק לכלי המוזר והמעניין שלו.
בו יש 4 קדם מגברים (אחד לכל פיק אפ של הגיטרה) כולל כניסות מיקרופון , פאנטום לכל ערוץ, בורר מצב טיונר, יציאת סיכום וכו ….
את הקופסה הזו הוא לוקח איתו לכל הופעה, בארץ ובחול והיא הפכה לחלק בלתי נפרד מהסאונד של הכלי. לא פשוט, אבל היה שווה.
Show

מפלצות התהילה

ליובל בנאי יש גיטרה "אדומה" שנשמעת מצויין, מצויין אבל… האדום לא אדום, האלקטרוניקה לא אלקטרוניקה ובגדול , אי אפשר לעלות איתה על הבמה.

לפני המופע 25 שנה ל"מפלצות התהילה" הגיע אלי יובל עם האדומה הזו…וביקש להפוך אותה לפנינה (לבנה) שתוכל לתפקד ללא חשש הופעה שלמה.

הצבע ירד, האלקטרוניקה חודשה והגיטרה חזרה לנסר כמו שמגיע לה וליובל היקר.

מי שהיה בבארבי באחד מההופעות האלה יכול היה לראות ולשמוע את התוצאה.

Show

פיליקורדה

כשמוסיקאי/ת שומע/ת את עצמו/ה בהקלטה של אלבום שיצא לאור הוא/י מתמלא/ת בגאווה, זה מובן…
לנו הטכנאים יש את אותה גאווה כשכלי נגינה מיוחד במינו מושמע אופן בולט בהקלטה, כלי שללא המומחיות שלך לא היה מגיע לאותו אלבום..
עבורי, הכלי הזה היה "פיליקורדה" אורגן שפופרתי שהביא לתיקון אסף תלמודי המוכשר שהפיק וניגן באלבום הבכורה של שי צברי המצויין.
האורגן תוקן וכוון בדיוק לפי הדרישה של אסף (לא, זה לא היה 440HZ). עכשיו, כל פעם שאני שומע את האלבום של שי , אני מרגיש שקצת ממנו קשור אלי, וזה נפלא.
Show

גיטרה מרגשת

יש גיטרות שמרגשות יותר, מה לעשות? זה לא נשלט.
הגיטרה הזו הגיעה אלי לסדנא במהלך חזרות למופע האחרון של פורטיסחרוף, ברי נכנס עם ארגז גדול ועליו היה רשום RICK-יוסי – הוא היה נראה מרוגש, לא הייתי לצריך הסבר, ידעתי שהוא קיבל את הגיטרה האייקונית של יוסי אלפנט (ז"ל) במיוחד למופע הנדיר הזה.
כך יצא שזכיתי לטפל באחת הגיטרות המזוהות ביותר עם הרוק הישראלי בכל הזמנים. לא רק ברי התרגש …
Show
דילוג לתוכן